عمر رویه راکت پینگ‌ پنگ، بسته به جنس، ضخامت و نرم یا سخت بودن رویه آن می‌تواند متفاوت باشد. همان‌طور که می‌دانید امروزه ورزش پینگ‌پنگ یا تنیس روی میز بسیار مورد استقبال افراد ورزشکار قرار گرفته است و ازاین‌رو می‌توان گفت که خرید راکت‌های پینگ‌پنگ رونق گرفته است. به نظر بادوام‌ترین رویه راکت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

رویه راکت پینگ‌پنگ یکی از تأثیرگذارترین قسمت‌های راکت پینگ‌پنگ است که شرط انتخاب آن به عواملی بستگی دارد. شما می‌توانید برای بهره‌گیری از راهنمای خرید راکت پینگ ‌پنگ و همچنین یک خرید هوشمندانه و اقتصادی، به فروشگاه خرید لوازم پینگ پنگ مراجعه کنید.

عمر رویه راکت پینگ پنگ چقدر است؟

طول عمر رویه راکت پینگ پنگ بستگی به جنس آن دارد. همچنین رویه راکت تأثیر مستقیمی روی سرعت حرکت توپ و کنترل مسیر حرکت توپ دارد. انتخاب رویه مناسب راکت، بستگی به سبک بازی شما، کیفیت آن و هزینه‌ای که می‌خواهید بکنید دارد. شما باید اول انواع رویه‌های راکت را شناخته و چند برند مختلف را باهم مقایسه کنید. سپس با توجه به سبک بازی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

رویه‌های راکت معمولاً از یک‌لایه اسفنجی تشکیل شده‌اند که کنترل و سرعت توپ به آن بستگی دارد. طبق قوانین فدراسیون تنیس، رویه راکت پینگ‌پنگ نباید بیشتر از ۴ میلی‌متر باشد. به‌طورکلی رویه راکت پینگ‌پنگ به چهار دسته تقسیم می‌شود که به‌اختصار توضیح می‌دهیم.

عمر رویه راکت باترفلای چقدر است؟

تفاوت عمر در رویه راکت پینگ پنگ برند های مختلف متفاوت است. به عنوان مثال، در رویه راکت باترفلای، اگر شما یک بازیکن مبتدی هستید، این رویه تقریباً ۸ ماه برای شما کار میکند. اگر شما یک بازیکن متوسط باشید، ۶ ماه، و اگر یک بازیکن حمله ای هستید، تا ۴ ماه کار میکند. اما این موضوع فقط برای رویه باترفلای صدق میکند.

عمر رویه راکت دونیک چقدر است

رویه راکت دونیک هم مانند باترفلای خوب عمل می‌کند، اما چسبندگی آن بر روی رویه راکت زمان طولانی‌تری ندارد. اگر بخواهیم آن‌ها را از نظر عمر رویه راکت پینگ پنگ رده‌بندی کنیم، رویه باترفلای بهتر است و پس از آن رویه دونیک قرار می‌گیرد. برای یک بازیکن حرفه‌ای، استفاده از رویه دونیک تا ۳ ماه با تمرین روزانه موثر است. با این حال، در یک مقاله بهترین رویه برای راکت پینگ پنگ را به شما معرفی کردیم. حتماً آن را مطالعه کنید.

عمر رویه راکت یاساکا چقدر است؟

رویه راکت یاساکا به شدت استقبال شدیدی توسط بازیکنان ایرانی قرار گرفته است و متاسفانه به دلیل کمبود این رویه راکت پینگ پنگ محبوب، دیگر در ایران موجود نیست. اما اگر وجود داشته باشد، جزو بهترین رویه های پینگ پنگ است. زیرا عمر رویه راکت یاساکا تا ۳ ماه برای بازیکن حرفه ای کار میکند. پیشنهاد مجله پینگ پنگ تنیسر به شما این است که اگر رویه یاساکا را پیدا کرده اید، حتما آن را خریداری کنید.

عمر رویه راکت جوو (GEWO) چقدر است؟

رویه راکت جوو، یکی از بهترین رویه های مورد استفاده در پینگ پنگ است. اما به دلیل عمر کم آن، معمولاً مورد استقبال قرار نمی‌گیرد. با این حال، هنوز ورزشکارانی وجود دارند که رویه GEWO را بسیار دوست دارند. باید ذکر کرد که برخی از رویه های جوو مانند نانو فلکس، عمر طولانی تری دارند، اما همچنان به سطح یاساکا و باترفلای نمی‌رسند.